NAGY LINDA BEMUTATKOZÁS

  • Nagy Linda hr asszisztens 0 értékelés
  • együttműködési képesség
  • excel felhasználói
  • hibákból való tanulás
  • kreativitás
  • megbízhatóság

Szakmai profil

Tisztelt Uram/ Hölgyem,

Korábbi munkahelyemen és jelenleg is irodai adminisztrációs feladatokat látok el. A cég ahol jelenleg dolgozom hr asszisztensi pozícióban foglalkoztat. Változatos munkakört látok el. Igyekeztem a cég profiljának megfelelően minden feladatkört megtanulni, hogy betegség, szabadság esetén saját feladataim mellett a kollégákra kiosztott feladatokat is el tudjam látni a távollétükben.

Feladataim közé tartozik a munkavállalók bejelentése, kilépés esetén a kijelentés. Munkaszerződések és egyéb dokumentumok szerkesztése, adminisztrálása. Kapcsolattartás és együttműködés a különböző hatóságokkal (pl.: NAV, TB). Bérszámfejtés előkészítés és ellenőrzés. Kilépő dolgozó esetén teljes adminisztráció, egyeztetés a kollégákkal, főnökséggel. Egyeztetés a partnerekkel, telefonon, e-mailben.

Segítek a teljesítésigazolás elkészítésében és a számlázásban. Foglalkozom GINOP,EFOP pályázatok kitöltésével, adminisztrálásával és folyamatosan tartom a kapcsolatot a pályázati irodákkal. Egyszerűsített foglalkoztatottakkal kapcsolatos ügyintézés. Illetve minden egyéb felmerülő napi feladatok elvégzése.

Diplomával rendelkezem, amelynek kiadásához már csak a nyelvvizsga megszerzése szüksége. A nyelvvizsga megszerzése jelenleg folyamatban van. Az egyetem elvégzése mellett jelenleg pénzügy és számviteli okj képzésen veszek részt, a pénzügyi ügyintéző és a pénzügyi projektmenedzser asszisztens képesítésemet már megszereztem  2019-ben fogom megszerezni a számviteli ügyintéző képesítést. Terveim között szerepel a nyelvvizsga mellett, tb és bérügyintézői képzés és további munkaügyi / pénzügyi  képesítések megszerzése.

.

    |

INFO

  • Jelenlegi fizetés (bruttó): 220 000 Ft
  • Értékelés:
  • Tapasztalat: 3 év tapasztalat
  • Lakóhely: Székesfehérvár és vonzáskörzete